15 Şubat 2011 Salı

type='html'>Bülent Abi, şahane bir şekilde aktarmış Fernando Torres'in açıklamalarını. Bana da burada en beğendiğim kısmını paylaşmak düşer. Buradan "Bu forma kutsaldır!" diye bağıran arkadaşlara, "Gafletten uyanın!" diye bağırıyorum sadece. Evet söz sırası Chelsea'li Fernando Torres'te..

***

"Liverpool armasını hiçbir zaman öpmedim. Bazı futbolcuların transfer oldukları kulüplerde bunu daha ilk haftadan yaptıklarını görüyorum. Futbolda romantizm bitmiştir. Artık herşey değişti. Futbolcular bir takıma geliyor ve gidiyorlar. Forma, derimiz değil üniformamız. Sadece gol atmak, işimi yapmak istiyorum. Madrid’de doğduğumda Liverpool ya da Chelsea taraftarı değildim. Atletico Madrid taraftarıydım. Hala da öyleyim. Öpeceğim tek arma da Atletico Madrid armasıdır."

View the Original article

0 yorum:

Yorum Gönder